Livrare GreenElephant
Modalitati de livrare
Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid sau, in anumite conditii, livrarea produselor se poate face prin intermediul Postei Romane (pentru zonele aflate in afara ariei de acoperire a curierului). Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, in timpul transportului, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei noastre si vom fi instiintati in timp util.
Pentru livrari in afara teritoriului Romaniei, comanda se va confirma telefonic inainte de livrare iar taxele de transport vor fi comunicate in momentul confirmarii comenzii, in functie de destinatia aleasa.
Costuri
Pentru comenzile mai mari de 250 de lei, livrarea este GRATUITA. Pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala de 250 de lei costul livrarii este de 17,90 lei (TVA 19% inclus) - in aria de acoperire a curierului.
Termene
Livrarea se va realiza intr-un termen de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii (prin email sau telefon) de Luni pana Vineri, intre orele 9 si 17, la adresa indicata in formularul de comanda.
Comenzile lansate pana la ora 14 vor fi procesate pentru livrare in aceeasi zi, iar cele plasate dupa aceasta ora, in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile lansate Sambata si Duminica vor fi procesate si trimise spre livrare in ziua de Luni. In perioada sarbatorilor legale, termenele de livrare pot fi diferite, motiv pentru care va vom comunica din timp, pe site, blog sau facebook, termenele de livrare aplicabile.
Societatea isi rezerva dreptul de a nu onora anumite comenzi, daca produsele comandate nu se mai regasesc in oferta producatorilor si/sau importatorilor, precum si de a intarzia sau de a anula livrarea produselor comandate de Client in situatia in care acestea nu pot fi onorate din motive independente de vointa Societatii, cum ar fi, fara a se limita la cazurile de forta majora: incendii, inundatii, epidemii, greve, razboaie etc, precum si a-si selecta clientela. De asemenea, in situatia in care pretul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse in mod gresit in baza noastra de date sau au fost afisate gresit, iar livrarea produsului nu a fost finalizata, Societatea isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectiva si de a notifica imediat Clientul despre eroarea aparuta, returnand suma platita de acesta, daca plata a fost facuta in avans.
In cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui produs, Societatea raspunde numai in limita valorii sumei incasate de la Client pentru produsul respectiv. Va rugam sa ne semnalati prin e-mail sau telefonic, orice problema legata de livrarea produselor, urmand sa facem tot posibilul pentru solutionarea acesteia in cel mai scurt timp cu putinta.